Gruppträning Lidköping

KICK-OFF söndag 19 augusti kl.18.30-20.00!

Varmt välkomna på vårt startskott för höstens gruppträning!
Sal 3 – Sofia och Margot kör smakprov från höstens pass.
Sal 4 – YinYangYoga med Victoria.

Ingen anmälan krävs och det är HELT KOSTNADSFRITT!

Nu kör vi! Välkomna!

Varför välja gruppträning hos oss?

Därför att:
– Vi kräver inget medlemskap.
– Ingen bokning – alltid drop-in!
– Vi erbjuder terminskort, 10-kort eller styckgång.
– Vi har rabatterade priser för ungdomar under 20 år, studenter och pensionärer!
– Vi har kunniga instruktörer med lång erfarenhet som skapar sina egna pass!


 

Priser:

Drop in – 100kr               studerande och/eller under & pensionär 20 år – 80kr
10-kort – 800kr            studerande och/eller under 20 år & pensionär – 600kr
Terminskort – 1500kr    studerande och/eller under 20 år & pensionär – 1000kr

Vid köp av terminskort får du gå fritt på all gruppträning och EN danskurs för vuxna under HT2018!

Ett träningspass hos oss är mellan 60-90 min – samma motionskort används oavsett!

Vi har en 15-årsgräns på vår gruppträning.

 

 

 

 

  • Yin-YangYoga

    Ett holistiskt pass där Yin kombineras med Yang (Hatha flöde) tillsammans med närvaroträning och andningsteknik som avslutas med avslappning. Totalt 75min.

    Passet börjar med YIN-övningar i ca30 min
    i ett stillsamt meditativt tempo i ett fåtal liggande eller sittande positioner där man söker upp sin spänning/stelhet i muskler, bindväv och leder. Vissa positioner kan kännas påfrestande i stunden och man tränas på att andas igenom känslor av motstånd eller obehag med utrymme för närvaroträning och andningsteknik .
    Andra halvan av passet YANG startas upp med coreövningar sedan mjuk övergång till ett dynamiskt flöde av yogarörelser sk Hatha flow.
    Passet som kommer varieras under terminen har satts ihop av Yogalärare och avslutas alltid med en skön medveten avslappning.

  • Functional flow

    Funktionellt styrkepass med flow! Det innefattar träning för hela kroppen, styrka, kondition, bålstabilitet och balans. Vi jobbar i ett flöde med många reps med skivstång, egen kroppsvikt, hantlar med mera. Flowet skapar rörelseglädje och gör så att du kan ta ut dig på bästa sätt.

  • Skivstång puls

    Effektiv styrkepass för hela kroppen där du utgår från din egen förmåga och dina förutsättning. Passet varvas med styrkeövningar och pulstoppar för t´att nå maximala resultat!

  • Latino Moves

    Latino Moves är ett dansinspirerat pass där härlig koreografi utförs till latinamerikanska rytmer! Här ligger dansglädje i fokus utan massa invecklad teknik och passar alla, nybörjare såsom den erfarne dansaren!

  • Piloxing

    Cillas Piloxing är en kombination av rörelser inspirerade av pilates, dans och boxning. Piloxing är en bra mix mellan uthållighet och kvickhet från boxning, samt rörlighetsträning, smidighet och stärkande träning av muskulaturen från Pilates. Konceptet är utvecklat av den svenska dansaren Viveca Jense.

  • Muskelpass/Core

    Styrketräning för hela kroppen med redskap och egen kroppsvikt! Passet innehåller även funktionell styrketräning för core-muskulaturen. Funktionell styrketräning för rygg, bäcken, bål och skuldror. Ger dig även förbättrad motorisk balans och symmetri med betoning på jämvikt. Nyttig träning för dig som vill bygga upp och stärka din hållning!

  • Aerobic-Intensiv

    Margot håller i ett 90-minuter långt supereffektivt pass för hela din kropp! Kondition och muskelträning blandas för att få maximalt resultat.