Anmäl dig till Helens Dansskola nu!

Anmälan till vårterminen 2024 öppnar 5 december kl 09.00

Välkommen att registrera dig genom att välja kurs/kurser du vill anmäla dig till och sedan ange dina personuppgifter. Vill du ha mer allmän information gällande anmälan kan du klicka här.

Du som anmäler dig/ditt/dina barn till danskurser gör en anmälan per person. Det betyder att du bör anmäla en person till samtliga kurser denne vill gå vid samma tillfälle. Observera att det är viktigt att du anmäler en person åt gången så vi får rätt namn och uppgifter till rätt kurs. Vill du i efterhand ändra eller lägga till kurser, vänligen kontakta dansskolan.

Anmälan är inte bindande, utan första gången ni är på dansskolan betalar ni en ”prova på” avgift så att ni sen kan bestämma er om ni vill fortsätta kursen eller inte. Denna avgift dras sen av från kursavgiften. Det kostar alltså inte mer att betala ”prova på” första lektionen.

Besök fliken ”Priser” för att se kursavgifter och rabattsystem.

Lidköping

Namn på elev

Övrig information

Adress

Helens Dansskola använder dina/ditt barns personuppgifter för att vi eventuellt behöver nå dig/er gällande er/era kursanmälningar hos oss. Informationen som berör er sparas i två år och detta görs för att ge en möjlighet till återanmälan. Vi använder oss också utav mailutskick, sms-utskick samt telefonsamtal för att komma i kontakt med er. Efter två år från registreringstillfället så raderas era uppgifter då det inte finns skäl att behålla dessa.

Godkännande av ovanstående information krävs för att anmäla sig till en eller flera kurser. Klicka i kryssrutan och klick sedan på Skicka.