Arrangemang

Bokning

Ring oss på 0510-67828 (Lidköping) 0500-437828 (Skövde) eller maila oss på lidkoping@helensdansskola.nu (Lidköping) eller skovde@helensdansskola.nu (Skövde)

Brudvals

Låt oss hjälpa till med dansträningen inför bröllopet! Ta privatlektioner så slipper du oroa dig för brudvalsen.

Bokningsförfrågan brudvals: 070-322 36 05 eller helen@helensdansskola.nu

Vi är professionella danspedagoger med lång erfarenhet. Vi har nya, fräscha lokaler och den rätta musiken. Vi älskar själva att dansa och kan därför lätt förmedla glädjen i och kunskapen kring att kunna dansa!

En privatlektion kostar 700 kr och är 60 minuter lång.

Vid privatlektioner i brudvals bör minst två lektioner genomföras då man på bästa sätt tillgodogör sig dansstilen!

Möhippa/Svensexa

Organiserar du en möhippa/svensexa för din kamrat och söker en rolig och annorlunda aktivitet kan du boka en timmes dans för hela gänget! Förslag på dansstilar är Chairdance, Commercial Performance, Disco, Hiphop och Showjazz. Har du andra önskemål försöker vi alltid tillgodose dem så gott vi kan!

Har ni andra idéer eller önskemål – tveka inte att höra av er till oss! Tillsammans gör vi bästa tänkbara arrangemang för er möhippa eller svensexa!

60 minuters lektion kostar 1800 kr, oavsett antalet deltagare.

Bokningsförfrågan möhippa/svensexa: tilde@helensdansskola.nu

Barnkalas

2 timmars kalas med danspass, (presentöppning), korv och bröd, glasspinne samt lekar! Dessutom ingår saft till barnen och kaffe till föräldrarna!
Ni behöver inte tänka på att ta med något utan vi står för det som behövs såsom ballonger, dukning m.m. Vill man ta med något eget såsom tårta, godispåsar ect är man självklart välkommen att göra detta!

Kostnad 150kr/barn. Minimimantal 8 barn, åldersgräns 7 år.
Understiger antalet deltagare 10 stycken debiteras ändå 1500 kr.

Låt barnkalaset bli något att minnas!

Privatlektioner

Vi finns tillgängliga för privatlektioner. För privatlektioner inom tävlingsdans i disco, hiphop, konstnärlig dans eller pardans – se fliken ”Tävlingar”.

Vill du förbättra eller fräscha upp dina kunskaper i någon dans? Har du hamnat i tidspress inför bröllopet, konferensen eller firmafesten?

Oavsett om det gäller Brudvals, Bugg, Foxtrot, Tango eller någon annan dans så hjälper vi gärna till.

En privatlektion kostar 700 kr per 60 min.

Fest och konferens

Boka vår danslärare för en danslektion under konferensen, kick-offen, firmafesten eller 50 års-kalaset! Ett annat alternativ är att boka en uppvisning med några av våra dansare som kan förgylla ert evenemang med en dansshow.

Skolor

Vi har lång erfarenhet av Skapande Skola och vi undervisar elever i olika dansstilar! Gärna en kombination av sällskapsdans och eller något mer åt street-hållet, så som breakdance eller hiphop. Vi kommer gärna till er skola, alternativt kan ni ta eleverna till dansskolan. Undervisningen kan ske vid enstaka tillfälle så som på en friluftsdag eller vid ett återkommande tema.