Anmäl dig

Anmälan till hösten 2022 öppnar 10 maj kl.09.00.

• Ingen blir automatiskt anmäld till nästkommande termin, du måste göra en nyanmälan inför varje termin.
  • Plats reserveras i den ordning anmälningarna mottages.
  • Vid anmälan till barndans rekommenderas att välja kurs efter barnets födelsedatum, ej kalenderår.
  • Önskar du ej behålla platsen skall återbud lämnas omgående.
    Detta för att ge möjlighet åt elever på väntelista att deltaga.
  • Om en kurs är fullbokad kan du alltid ställa dig som reserv, dansskolan kontaktar dig om en ledig plats öppnas-
  • Efter tredje kurstillfället är det ej längre möjligt att starta på en påbörjad kurs.

Klicka här för att anmäla dig/ditt barn till en eller flera kurser.

Betalning

Betalning av kursavgifter kommer göras i receptionen, antingen med kort eller swish.

(Pris per kurs framgår på sidan ”Priser”)

TIPS!

Vid barndans, ny kurs eller ny dansstil rekommenderar vi er att betala för en prova-på-lektion innan första lektionen äger rum.

SWISH 123 562 6544

• Köp av olika klippkort för vuxenkurser/gruppträning görs endast i receptionen på dansskolan. Anmälan sker som vanligt via hemsidan.

Övriga upplysningar

Läs mer om vårt nya nivåsystem samt våra olika kurslängder här.

• Föräldrar får närvara vid undervisningen inne i salen vid första och sista lektionen varje termin.
    Vid Pyttedans 2-3 år deltar föräldrarna alltid på lektionen.
  • Dansskolan förbehåller sig rätten till ändringar av lärare eller tid om så blir nödvändigt.
  • Filmning av danslektioner är inte tillåten förutom på öppna lektioner vid sista kurstillfället.
  • Vi har en 15-års gräns på all vår Gruppträning
  • För att se våra klädselrekommendationer, klicka här.

Frånvaro

• Missad lektion för Pyttedans, Barndans 4-6 år samt Showkids 7-8-9 år kan tas igen på annan dag då verksamheten i största mån erbjuder parallella kurser.